Followers

Friday 18 November 2011

Tentang Dhia

Tajuknya yang buat aku teruja sebab sama nama dengan my sweet doter :p

Sape yang tengok cerita ni kat TV3 setiap Isnin - Khamis pukul 7 malam? Sangat sedih sebab aku tak tengok cerita ni. Tengok masa episod 1 je hari tu, tu pun tengok kejap2. 

Aku tak berkesempatan nak tengok cerita ni sebab aku sibuk nak mandi, solat, masak. Kerja2 aku siap pada jam 8.30 atau 9 malam. Tu pun kalau dah siap buat kerja semua aku terus saje tidurkan Dhia kalau dia nak tidur sama. Kalau tak, aku layankan dia main2 dlu. Mase untuk aku nak tengok tv ke baca suratkhabar ke mmg kadang tak sempat. 

Adakah anda berasa kasihan dengan saya?

Alaaa aku tahu ada yang cakap gak, korang pun sama jugak bekerja kan. Tapi kan uolls, aku ni mmg super duper penat sangat kalau balik kerja. Ditambah pulak dengan Dhia yang manja + tak boleh nak berenggang dengan ibu dia ni.

Makin besar ni dia mmg makin manja. Aku nak buat kerja pun susah. Kadang2 kalau ayah dia tak balik kerja lagi, aku buat kerja sambil dukung dia. Agak bengkok jugaklah bahu aku ni. Ni baru sorang anak, kalau dah 2-3 orang mcm mana ntah rupa. 

Melalut sudah. 

Cerita Tentang Dhia ni ada pelakon feveret aku si Ady Putra tu. Tapi takde mase, tak dapatlah aku tengok. Nak tengok online pun mana ada masa. Ehhh mmg aku ni susah nak mencuri mase untuk diri sendiri. Sob3. 

3 comments:

Deqna said...

haah samalah nama... glamer dhia tuh..

akak pun memang tak sempatlah nak tgk citer ni, tengok berita pun jarang2.. yelah bila dah balik keje, mcm nak kena buat, pastu anak pulak tak leh letak camgituh jer..time nilah dia nak main2 ngan kita.. pernah akak balik2 kerja terus membz kat dapur, si Marissa terus mengamuk2 tau..sekang nie, apa2 pun kena layan dia dulu kan..

WaNadia Syg Iman said...

nak minx mase ai sket x?? :penguin

akue pn xtgk...mk mrtua akue ajr budak ngaji, diaorg ngaji kt ruang tamu dpn tv...
(p/s:sila belikn ai tv buh dlm bilik okeysss..ngeh3)

blaze sora said...

hihihihih,tapi by the stry 2 best gak

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers