Followers

Thursday 10 November 2011

Budak Duit

Ade ke pulak tajuk begitu? Belasah saje lah labuuuuu. :p

Ni tentang anak dara kecilku itu. Mase ni nak pergi Batu Pahat raikan besday ayahnya. Yang tu nanti next entry k.

Budak duit :p
Mase tu dalam kereta lagi tengah tunggu traffic light bertukar hijau. Aku bukak sling bag aku nak ambik henpon. Tangan Dhia dengan pantas ambik duit RM1 yang ada sebelah henpon tu. Lepas tu terus dia letakkan kat mulut dia. 

Aku terus kekaguman. Eh2 kotorlah sayang. Aku ambik balik duit tu, dia marah, dia capai lagi, letak lagi kat mulut dia. Ewah2 mana belajar ni?

Mcm2 taw dia ni

Aku pun refresh balik ingatan aku, oh mcm aku je yang buat mcm tu. Hari sabtu lepas ambik dia kat rumah tok mak dia, dia main purse aku sampai habis bertaburan semua duit kertas. Aku ambik n letak kat mulut sebab takut hilang terbang dibawa angin. Padahal masa tu bukak aircond!

Ibu nak interprem sekali :)

Jadinya aku syak dia ingat kejadian tu n dia lakukan perkara yang sama. Ish anak zaman sekarang mmg terlebih bijaknya. Suka meniru apa yang orang buat. 

Lepas ni tak boleh nak buat sesuatu perkara negatif depan dia, takut dia follow sama. Kalau cakap pun tak boleh yang mencarut2. Bahaya. 

No comments:

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers