Followers

Tuesday 1 November 2011

Mandi Kolam Lagi

Gambar dah lama diperam. Akibat malas nak menaip entry. Kang kalau taram gambar je, mcm tak aci pulak kan.

Kejadian adalah di waktu pagi, bersama tok mak n uncle, auntie serta ucu.  Minggu lepas sekolah adik aku cuti 1 minggu sempena Deepavali, tu yang rajin mandi kolam. 

7.30 pagi mak aku dah datang rumah aku nak ambik Dhia. Ye lah, waktu tu hari Selasa, aku kerja, thats why mak aku ambik Dhia kat rumah. 

Pagi2 mcm biasa, tak ada orang. Seronok kalau tak ada orang ni, boleh buat kolam tu mcm kita yang punya. Hehe

Jom layan gambar2 Dhia mandi kolam panas :)

Mule2 dia taknak masuk sebab panas 

Alooo muke ni lah yang buat saya jatuh cinta padanya :)

Dhia with Ucu

"Ibu meh join adik mandi"

Bila kita ckp "pening3", dia akan letak tangan atas kepala mcm ni
Nak tahu tak, waktu ni anak dara aku baru bangun tidur. Tapi kalau dah jumpa air, dia ok je. Dia suka main air, sebab tu kalau mandi tak puas kalau sekejap je. Bagus jugak, nanti senang kalau nak bawak ke tempat2 mandi-manda seperti gunung, pool, beach. Eh, beach tak boleh sebab Dhia takot ombak. :p

Happy sebab ada tok mak, auntie, uncle n ucu

Jeling2 ibu :)

So cute

Budak yang happy dapat mandi kolam

Seronok sangat bu!

Pis yoo!
Mujurlah aku nak kerja, kalau tak, mmg aku dah follow mereka semua masuk berendam sekali. Dapat rendam kaki je pun jadilah. 

Bila masukkan kaki dalam tu kan, rasa mcm pedih2 sikit. Tapi tu sebab dia bertindakbalas dengan kulit kita. Eh?? Ye je aku ni kan. Andaian sendiri cuma. :)

With ibu yang comot :p
Jerawat ibu terpaksa dikaburkan sebab terlampau besar 

Eksen je dia ye

Seronokkkkk

Suka bila kita pegang mcm ni

Olok2 dah pandai berenang :)

Kolam ni mmg dah besar dah lepas di renovate sebelum raya hari tu 

:)



Maaflah ye, gambar je banyak. Dan aku rasa semua gambar ni comel2, sebab tu aku upload banyak2. Uolls tak kisah kan? Hehe

Ucu yang mandi kat kolam sejuk. Tak tahan panas. 

Dhia ok je berendam

:)

Buah hati ibu

Ni kot paling cute, sebab tu buat DP dekat fb n jadikan header blog ni :)
Tapi aku dapat join sampai 8 pagi je. Lepas tu rushing nak masuk opis. Kalau hari ahad jangan ditanya, aku mmg malas nak keluar pagi2 di hujung minggu. Baik aku bermalas-malasan badan atas katil bersama anak n suami tersayang sampai 9-10 pagi. :p

No comments:

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers