Followers

Saturday 26 November 2011

Tak Puas Hati?

Peliklah dengan sikap manusia sorang ni. Dia tak puas hati dengan aku tapi kenapa dia tak bersemuka sendiri dengan aku? 

Kenapa perlu nak luahkan rasa tak puas hati dia dengan update status dekat skype? Bila dia tahu aku hentam dia balik dekat status aku pulak, baru dia nak ubah status dia tu. Yang buat aku nak ketawa, terus update status keagamaan bagai. 

Entahlah, bukan dengki atau apa, rasanya semua orang kat tempat kerja aku dah tahu dia macam mana orangnya. Bukan aku sorang je yang tak gemar dengan sikap dia tu. 

Kalau dia rasa dia tak puas hati dengan aku, dia mesti akan update dekat status skype dia. Kan dah tahu aku salah seorang list friend kau dekat skype, kau buat status macam tu semua tentulah aku boleh baca. Memang sengaja nak bagi aku baca ke apa? Tapi kenapa bila aku dah hentam kau balik, kau nak ubah status tu? Berani kerana benar lah kawan. 

Sebelum ni dia banyak update status dekat skype. Status yang kalau kita baca, semua tentang rasa tak puas hati dia. Aku abaikan saje sebab aku rasa dia tak tujukan kat aku. Tapi status dia semalam betul2 aku rasa dia tujukan kat aku. Aku rasa tak perlulah aku terangkan dengan lebih lanjut, cukup saje aku katakan yang status dia tu betul2 buat aku berasap telinga, mendidih darah.

Emo sangat aku dibuatnya. Dah lama rasanya aku bersabar, entah sampai bila mampu aku nak mengadap muka dia. Selagi aku cari rezeki di syarikat ni, selagi itu aku kena sabar mengadap muka dia. 

Tapi aku tak kisah mana pun, sebab aku kerja di syarikat ni tak ada kaitan kerja dengan dia n tak perlu berurusan dengan dia. Dia je lah kalau nak ambik leave ke, kena berurusan dengan aku sebab nak kena isi form bagai. So, untuk kamu, pandai2lah nak bermanis muka bila nak apply cuti dengan aku ye. :)

No comments:

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers