Followers

Tuesday 1 November 2011

Happy Birthday Suamiku

Hari ni, 1/11/11 genap usia suamiku menginjak 24 tahun. Muda belia lagi taw. Hehe. Kami mmg kahwin muda. Bukan gatal tapi dah jodoh + dah rezeki kahwin awal kan. :)

Sempena hari lahir dia hari ni, aku nak wish untuk dia semoga panjang umur, murah rezeki. Semoga kami akan sentiasa bahagia ke akhir hayat. 

Buat suamiku, saya sayang awak sangat2. Hanya awak yang berada salam hati saya. Selamanya tetap awak yang bertakhta dalam hati saya ni. Saya harap awak pun begitu juga. :)

Hujung minggu nanti hari raya haji kita celebrate ye. Tak dapat potong kek, potong ketupat pun jadilah kan. :p

Sekali lagi, Selamat Ulangtahun Sayangku, Mohd Roslan Bin Sumawan. Love u till the end of my life.

Kekasih hati saya, cinta hati saya :)

1 comment:

WaNadia Syg Iman said...

M.U jugok ke?? 6-1 haha..

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers