Followers

Friday, 3 December 2010

Bengkak susu

Salam..

Jumaat yang indah menjelma lagi.. syukur alhamdulillah masih lagi dipanjangkan umur.. tengok tajuk entry mesti semua dah tahu.. :)

alhamdulillah lepas aku amalkan makan supplement shaklee tu, susu aku makin bertambah.. x pernah surut.. dan pagi tadi tanpa di sangka2, aku mengalami bengkak susu! OMG sgt x disangka ok.. sejak habis pantang, aku belum lagi mengalami bengkak susu.. syukur x terhingga..

malam tadi Dhia adalah meragam x mau tido.. 1 am baru dia tido.. sebelum tu dah bagi dia susu kenyang2.. then mcm biasa pukul 4 pagi bangun untuk mengepam, sekali rasa breast sangat berat.. rupanya dah membengkak..

budak botak senyum je bila dah kenyang :p

sekali pam, dapat 12oz.. wowwww sgt lumayannnnnnnnnnnn.. speechless terus bila tengok hasil pumping pagi tadi.. giler banyak.. x pernah2 wooo aku pam dua belah dapat 12 oz.. betul2 sejarah ni.. skrg ni mmg dah byk dah stok susu Dhia.. gembira sgt rasa hati.. hati manyak sinang woooo...

sebelom ni aku asek lah dok risau stok susu Dhia langsung xde.. hari ni pam untuk stok hari esok.. x pernah lah aku dapat simpan buat stok.. tp sejak amalkan makan supplement shaklee ni, dapat buat stok dah.. syukran2.. =) 

Dhia pon menyusu skrg dah xde ngempeng lama2 dah.. kalau dulu, punye lah lama sampai puting aku sakit.. tp skrg dah x lagi dah.. mmg rasa perbezaannya.. harap2 dapatlah aku teruskan mengamalkan makan supplement ni.. walaupon sampai skrg masih terjegil biji mata nk menelan supplement2 tu.. :p

"susu ibu adalah yang terbaik" =)

selain makan supplement, aku amalkan jugak minum 3 liter air sehari.. tapi aku minum lebih dari 3 liter kot.. then jaga pemakanan.. setiap kali makan kena ada sayur.. doa jangan lupa.. selalu doa supaya susu sentiasa ada untuk diberikan kepada anak.. :)
kepada ibu2 di luar sana yang mengalami masalah susu berkurangan, cepat2lah dapatkan produk ni.. wahhh tiba2 promote shaklee.. dapat komisen x agak2 ni.. muahaha..

1 comment:

IbuHakimHaikal said...

Salam yan..Alhamdulillah..semoga Dhia dpt menyusu susu ibu smp 2thn..akak doakan..nk mntk izin bt testimoni Yan kat blog akak ea..hehe..sharing is caring.. ;)

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers