Followers

Friday, 3 December 2010

Tido dalam buai, tido atas tilam

Bila siang, Dhia mmg tido dlm buaian.. dia xnk tido kat atas tilam kalau hari siang.. kalau tidokan atas tilam je kejap je la dia tido.. cer letak dlm buaian,mahu 3-4 jam dia tahan tido dlm tu..

bila malam pulak dia mmg tido atas tilam dia sebelah ibunya ni.. sejak Dhia lahir, kami suami isteri x tido atas katil lagi.. :)

 si kecik yang dah siap sedia nk tido :)

 permata hati ayah dan ibu

Dhia sudah mengantuklah.. time to sleep.. zzz

tapi bila tido dalam buaian tu, x boleh pulak buaian tu berhenti.. kalau berhenti je buaian tu, mmg x nyenyak lah si kecik tu tido.. sekejap je la bangunnya kalau buaian tu berhenti.. so alternatifnya, beli buaian elektrik tu.. senang.. dapatlah aku buat keje2 rumah bila dia tido dlm tu.. easy measy u...

sebelah malamnya mmg Dhia tido atas tilam.. masukkan dalam buaian mmg dia xnk tido.. heran sungguh aku.. baby zaman skrg mmg demand kan.. =)

4 comments:

intan azuzarina said...

soo cute bb dhia..same la cm ank kte pn..kalo buai manual bile benti alamat mata pn terbukak..tp bile pki buai letrik mmg lm la die tdo..

*pssst..name ank awk ngan ank kte lebey kurang same..ank kte Nuraina Fitriyah..lahir pn 17/9..kol 9.16malam..kebetulan kan..hehehe

dhia fitriah said...

terima kasih =)
selamat berkenalan :)

ye ke? baby skrg mmg gitu kot? pandai kan.. nasib la buai letrik tu da wujud.. haha..

*pssttt ye ke? haah la kan kebetulan.. same baye la anak kite kan.. boleh la mereka berkawan.. haha..

intan azuzarina said...

hehehe..dhia ngan aina..yeay!! aina dpt membe baru.. =)

dhia fitriah said...

ramai la kwn dhia mcm ni.. haha..

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers