Followers

Thursday, 30 December 2010

Ya Habibi!!

Ewah tajuk entry dah mcm berada di padang pasir pulak..

Ok semalam Dhia telah dibuli lagi oleh ibunya.. =)
kali ni pakaikan dia selendang pulak.. elok pulak tak ditanggalkan bila disarungkan tu..

 mule-mule sarungkan dia ok

 lepas tu mcm pelik

 ok dah selesa

booooolaaaaaaattttttttttttt =)

mule-mule sarungkan je dia mcm tak suke.. tapi lepas tu, ok je.. diam je.. sekarang bolehlah nak buli dia mcm ni.. cer try esok lusa bila dia dah pandai menarik-narik, konpem ditanggalkan sendiri..

6 comments:

Softtouch [Hanim] said...

comenlyaaaaaaaaaa...molattt...geram tgk tau..gigit kang...heeee

~ yus ~ said...

Bila ada anak kecik kat rumah, kita mmg suka nak buli dia kan....:) Akak pun sama..hehe

Lilyy said...

geram tgk pipi dhia yg mmg bulat tu... so cutee..

Arissa Zoela said...

cutenya....

Azrina said...

Cuteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hahaha

Deqna said...

comei nya dia.. sopan .. anak dara sapelah nie.. cubit sikit boleh pipi tuh :)

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers