Followers

Wednesday, 22 December 2010

Nak tido mcm ni.. bahagia je rasa

Sedapnya dia tido..

Haha matik lah 1 hari banyak2 entry.. ada sesiapa kisah ke? :p

budak yang kepenatan tido x sedar

=)

alololo..

suka tengok Dhia tido nyenyak mcm ni.. bila dia tido, tenung muka dia lama2 rasa bahagia sgt.. dah jadi ibu dah aku ni.. hehe.. hello! kadang2 aku pon masih x percaya dah bergelar ibu di usia muda ok.. org lain umur 22 tahun masih lagi enjoy dgn kawan2..

tp xpe aku seronok bergelar ibu muda.. bangga pon ade.. bukan semua org dapat rase.. kau ade? =)

4 comments:

Softtouch [Hanim] said...

muda yer jd ibu..xpe nnti tua anak2 dah besar dah...akak jadi ibu masa umur 23...ngam2 abis blaja..kawin masa blaja katakan..gatai!

~ yus ~ said...

Alahai..comelnya Dhia waktu tidur.

Gambar pertama tu, ada iras mcm anak akak Arif pulak...:)

dhia fitriah said...

kak muza, haah mude lg.. umo 20 da jd tunang org, 21 jd bini org, 22 jd mak org.. hihi..

kak, bkn gatai tp da sampai seruuuuu... =)

dhia fitriah said...

kak yus, hehe thanx kak..

ada iras ea? wahhh dhia ade kembar la.. =)

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers