Followers

Saturday, 11 December 2010

Suka bila dipangku

Salam..

semalam masa nak ambik Dhia kat umah mak, si kecik tu tengah dipangku kat beranda umah oleh atok maknye tu =)

tengok lah pic2 dia ni masa dipangkuan atok maknya..

jeling2 je ibu dia ni

 see, buat muka mcm x kenal dgn ibunya

 ggrrrr

sampai terliuk lentok =)

kemain sombong lagi dgn ibunya bila dah dapat dipangku mcm tu.. gggrrrr

langsung x hiraukan ibunya

ibunya balik pun dia selambe je.. kalau dah dapat dipangku mmg gitu lah dia.. tambah2 la bila diajak duduk kat beranda.. suka sgt tengok pokok2 tu semua kan.. selalu kalau ibunya balik, kemain terus merengek2 minta didukung.. hai anak2.. =)

xnk pandang terus dah :p

* hari ni mak mertua jaga Dhia.. dah lah aku keje sampai ptg hari ni.. adusss *
* susah hati sbb kat umah mak mertua aku ada 4 orang sepupu Dhia... takot kalau mata Dhia dikorek lagi oleh sepupu lelakinya dan sepupu perempuannya yang berumur 3 tahun itu! scaryyyyyyyy =( *

7 comments:

Arissa Zoela said...

dhia ni cute lah...hehehe

dhia fitriah said...

hehe tq =)

~ yus ~ said...

Dia belum kenal sangat lagi tu...Nanti dah besar sikit, mesti dia suka bila nampak ibunya..

Anak2 saya pun suka nak gomol2 dengan adiknya Arif. Memang kena jaga2...:)

Softtouch [Hanim] said...

comelnya dia...syoklah dia berpangku..dpt plak ada angin2 tu....kecik2 dah pndai bersantai yer...

dhia fitriah said...

kak yus, selalu bila dia dgr suara ibunya ni dia mesti cpt2 minta dukung.. dia da kenal suara ibunya..

haah kak, kita risaukan anak2 buah tu je.. semuanya jenis penggeram x boleh nampak baby..

dhia fitriah said...

kak hanim, haah dia mmg paling suka duduk kat beranda tengok pokok2 goyang ditiup angin.. lagi2 lah dipangku lagi suka.. =)

anakibu said...

comelllll......moga sihat selalu...

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers