Followers

Wednesday, 22 December 2010

Kenapa datang ganggu lagi

Malam tadi Dhia menangis lagi starting 11 pm sampai 1 am.. :'(

mula2 dia dah tido lepas magrib sampai pukul 8.30 dia bangun.. lepas tu terus xnk tido ko... perut dah cek kembung x tp x.. nak kate badan sakit, dah d urut dah tok mak dia urut.. baju semua dah bukak cek mane tahu ade semut ke tapi xde.. pampers dah tukar jugak.. ape yang x kena..

pukul 12 tengah malam dah x sampai hati tengok dia menangis mcm tu, asben pergi jemput org yang pandai urut.. tapi dia x sakit pon.. lepas org tu balik dia sambung nangis lagi sampai lah nangis yang keras badan tu.. bayangkan mcm mana.. perasaan aku?? jangan ckp lah, sedey gile + risau + buntu + susah hati + mcm2 lagi lah perasaan..

x tahan tengok anak menangis mcm tu..

sampaikan mak mertua, abah mertua, abg ipar & kakak ipar dtg rumah sebab terdengar tangisan Dhia yang kuat nyaring tu.. (rumah kami sebelah menyebelah)

mak mertua pujuk pun x jalan.. abg ipar terus call ustaz yang pernah dtg rumah aku tu.. ustaz tu tengok2kan dari rumah dia saja & dia call semula ckp 'benda' tu dtg lagi.. =(

ustaz tu halau dia keluar dari rumah tu.. x lama lepas ustaz tu call, Dhia pun berhenti nangis.. sampai tertido.. dah ngantuk sgt + dah penat menangis..

sebelum tu mmg rasenye dah suspek 'benda' tu dtg lagi sebab Dhia asek mendongak ke atas + badan menggigil + xnk d letak..

rumah tu belum lagi di'pagar'.. ustaz tu pon dah suruh cpt2 pagar.. insyaAllah kalau xde halangan, ustaz tu dtg nk buang 'benda' tu.. sebelum ni ustaz tu dah pernah tangkap makhluk ghaib ni kat kedai abang ipar aku..

kesian anak ibu

kesian anak ibu.. bila kat rumah tok mak dia langsung pulak x menangis.. mmg something sgt kan.. :'(

4 comments:

Deqna said...

sian dhia.. nape dhia nangis2 nie? semoga dhia cpt baik dari gangguan yer..

dhia fitriah said...

ntah lah kak.. kite pon x tahu.. tp bile dah org kuat agama ckp ade benda ganggu, xkn kite xnk percaye kan.. rumah tu baru lg.. lepas siap dibina tu, rumah tu kosong berbulan-bulan barulah kami kahwin & terus menetap kat situ.. so maybe mase kosong berbulan tu makhluk lain dtg menginap..

Arissa Zoela said...

budak kecik ni mmg boleh nampak 'benda' cetu...slalu bc alquran yer...kesian dhia..

Ana said...

alahai siannye dhia...mase dani dulu, bende tu bukan mengacau tapi datang main ngan dia.. org ckp adik dia(uri).. asyik tersengih2 pandang atas kat satu sudut umah tu..

moga dhia tak nangis lagi..cian ibu dhia tau..
ibu dhia, sabar banyak2 k,.

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers