Followers

Tuesday, 28 December 2010

Mula belajar fungsi-fungsi tangan

Oh suka sgt! Dhia dah mula belajar untuk menggunakan sepasang tangannya.. yeayyy!

sekarang ni kalau bagi dia pegang apa-apa mesti dia dok belek-belek tapi masih belum mahir sepenuhnya lah.. alhamdulillah pandai jugak dia menggenggam dan memegang.. sekarang kalau nenen, mesti tangan dia dok pegang rantai aku.. mmg sekarang aku ajarkan dia memegang benda-benda.. contoh kertas dan tisu.. memang cepat je lah hancus tisu tu.. kertas pulak mmg cepat je renyuknye..

tak lama lagi mesti Dhia pandai pegang botol sendiri.. tak sabarnyaaaaaaa.. sekarang ni tengok dia belajar nk mengiring pun dah rase teruja gile.. exicted betul ibunya ni.. bilalah waktu dia pandai berjalan semua kan.. tak sabar!

ok meh tengok pic Dhia bermain-main dengan jemarinya tu!









sekarang ni mmg takdenya lah nak pakaikan mittens.. sebab nanti dia akan buat bising.. ekkk ekkkk ekkk.. mungkin dia nak ckp "ibu, saya nak main-main jari ni kenapa pakaikan sarung".. muahaha

3 comments:

Softtouch [Hanim] said...

dah makin bijak dah dhia nie...mmg setiap perkembangan anak2 ni ibu dia mesti excited...

Lilyy said...

wahh.. mmg sgt teruja ibu dhia ye.... bestnye...
anyway, dhia sgt2 comeyy... :)

Papa Mifz said...

comei nye Dhia nih...dh besar leh kenal2 kan kat Mifz nih..hehe

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers