Followers

Friday 10 May 2013

Orang Pakai, Dia Pun Nak Pakai

Anak dara aku sekarang ni, apa aku pakai semua dia nak pakai jugak. 

Hari tu aku pakai tudung, sibuk nak pakai jugak. Bagi pakai tudung biasa taknak. Nak sama yang mcm mak dia pakai. Baiklahhhhhh sayang intan payung mucuk manje puteri ibu....

Aku pakaikan tudung, tersenyum lebarrrrrr lepas tu asek puji diri sendiri "hmmm antikk antikkk". Ye nak, mmg cantik mcm mak ko jugak. :p

Lepas tu ayah dia pergi kedai, sibuk nak follow, suruh bukak tudung tu takmo.. Nak pakai jugak gi kedai. Ok ok pergilah nak. Solehah anak ibu.. :)

Tapi................










Baliknye tu....










Sobsobsob










Nak marah ke nak senyum ke tak tahulah.. 















Ko tengok yang comot comot tu...

Boleh bapak ko bagi makan aiskrim?? Abes tudung mak... Kena aiskrim sana sini.. 
Dah lah baru je cuci. Sedap sedap je bapak ko bagi aiskrim comot comot kat situ.

Aku yang tak banyak bunyi, gi cuci sekali lagi. Phewww takde keje buat keje. T_________T

No comments:

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers