Followers

Friday 17 May 2013

Baju Raya 2013

Puasa pun belum, dah sibuk nak bercakap dan berfikir tentang baju raya. Normal bagi perempuan... Hehe

Mcm mcm pattern design baju sekarang kan. Skrg ni tengah popular dengan fesyen peplum. Tak pun corak tribal kan?
Aku ni bukan mengikuti sangat tentang fesyen, tapi aku masih tahu apa yang tengah "in".

Yang sebenarnya aku masih samar samar dalam memilih tema ini tahun. First time raya sebagai suami isteri, aku takde tema tema sebab dah menunggu hari nak bersalinkan Dhia. Sarungkan je baju yang ada. Tahun kedua raya (2011), tema pepel.. 2012 pulak tema coklat. Tahun ni kengkonon nak buat gabungan 2 warna. Lawa kan? Cuma masih tak pasti lagi nak warna apa...

Bila google je baju raya 2013, mak aiii berderet fesyen lawa lawa..


















Sampai juling bijik mate aku tengok. Semuanya pun lawa lawa sangat. Lagi lawa kalau si pemakai tu tinggi menggalah.

Uolls dah ada tema baju raya?

2 comments:

Deqna said...

teringin gak nak berpeplum... hihi.. tapi perut tak berapa nak flat.. kang org kata mengandung pulak...haha

nur said...

kan2...kalo tinggi tue, pakai ap pon nmpak cantik...heee....blog walking here...singgah r blog sy gak kat http://precioushandsatelier.blogspot.com/ tgk bunga2 cantik mekar dlm cara berbeza ssuai utk deko umah anda atau wat yg tersyg...

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers