Followers

Friday 3 May 2013

Alahai Rambut

Kesian kadang aku tengok rambut anak aku kakak Dhia ni. Tak pernah melebat rambut dia ni. Nipis mcm rambut aku jugak.  

Panjang tu panjanglah jugak tapi tak lebat. Aku ni dah menggeram rasa tengok rambut anak orang lain siap toncit toncit dua, tocang tocang. Anak aku pulak, mcm tu je lah fesyen rambut dia. No fringe, no toncit toncit dua, no pony tail, no tocang, semuanya no no no. Mak ko dah stress je rasa ni. 

Kalau lalu kedai yang ada jual getah rambut / klip rambut comel comel lagi aku geram. Tapi sayangnya kalau aku beli pun nak buat apa. Aku jugak yang pakai nanti. Selalunya berlalu dengan rasa kecewa sambil mengucapkan gudbye getah rambut / klip rambut yg gorjes.

Ok takpe, aku mmg suka nak emosi lebih. Haha

Haiii kakak, bila agaknya ibu boleh nak tocang rambut awak ni........ 

Secoet je.. 

No comments:

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers