Followers

Monday 6 May 2013

Minah Rempit

Jangan salah faham dengan tajuk di atas.

Tidak akan ada unsur unsur ganas mahupun tidak bermoral. Minah rempit yang aku nak tunjuk ni bukan minah rempit yang merempit dengan mat rempit tu (ayat koooooo) tetapi minah rempit ni tidak bertauliah dan berharap supaya tidak menjadi minah rempit besar kelak.

Gambar ni dah lama kot, mmg dah lama sebab aku dah lupa. Aku peram je dalam folder. Daripada dia terperam begitu saja (bukan boleh jadi ikan masin mahupun jeruk asam kalau diperam), maka marilah kira letak di blog ada jugak modal nak dibuat entry. Hahaha :p

Motor ayah dia. Baru beli 3 bulan lepas. Beli dengan kawan dia katanya aku pun malas nak ambik pusing sangat. Masa dia beli tu kan ko tahu tak, punyalah pandai sorok dari aku. Aku tak tahu pun bila masa dia beli, tahu tahu je dia dah bawak balik rumah. Bila aku tanya dia mula mula taknak mengaku dia punya. Konon cakap sepupu dia punya tumpang je parking kat rumah. Apehal sampai nak tumpang parking bagai? Rumah dia takde laman ke apa? Mustahil sangat rumah kampung takde laman.

Aku desak desak, baru dia cakap mmg tu motor dia beli dengan kawan dia. Pppfffttt
Motor legend katenya susah nak cari, dah dapat orang nak jual, cepat cepat lah dia beli. Ntahapehapelah orang lelaki ni. Kalau aku tu beli alat mekap sikit ke atau beli baju ke, amboiiiii dia punya bising cakap aku membazirlah ape lah itu lah ini lah. Eh bila dia, banyak pulak alasan dia bagi nak pertahankan diri. Ggrrr

Lepas tu setting sana sini touch up sana sini, habis $$$ jugak. Itu lagi membazir ok. Tu dia tak nampak pulak pembazirannya. Pulak tu lagi buat aku geram, dah masuk group motor pulak. Siap buat baju untuk pakai kalau pergi mana mana konvoi. Aku dengar perkataan konvoi tu je dah meluap luap je rasa geram. Konvoi? Tinggal anak bini? Oii nak jadi bujang pulak dia. Cubit halkum tu kang!!

Ok dah jauh melalut.

Jom tengok Dhia yang bergaya di atas motor ayah dia tu.


Konon konon muka toya


Pis pis mmg trademark dia bila bergambar


Tengok ada lentik tak


Amboi model motorlah ni

Amacam seksi tak anak dara aku? Hahaha

Dia kan sebenarnya tak suka taw naik motor ayah dia ni. Lagi suka naik motor lagi 1 wave 125 sebab ada bakul. Kalau aku diberi pilihan pun, ko ingat aku nak naik motor ni? Sakit bontot ok naik motor ni.

Dah tu je, bye!

No comments:

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers