Followers

Thursday 6 October 2011

Pernikahan Hazimah

30 September tarikh dia nikah.. Nikah lepas isyak.. Bertempat di masjid.. Alhamdulillah sehari sebelum tu aku dah kering dari period.. Kalau tak, tak dapat jugak aku menyaksikan Ujie nikah.. Oh ye, Ujie tu nama gelaran bagi Hazimah.. =)

Pengantin perempuan =)


Sweet sgt lepas disolek.. Dapat jodoh dengan org Pahang.. Jauh jugak tu jodoh dia.. Tapi tu semua dah tertulis kan.. Aku pergi bersama Sal, Ekin, Yod n Sue.. 

Ekin, Yod, Sue n aku

Ekin, Sal, Yod n Sue

Asalnya nak pergi masa dia bersanding tapi disebabkan masa dia bersanding tu aku kerja, tak dapatlah attend, tu yang gantikan masa dia nikah.. Tak kisahlah janji datang n dapat ucapkan tahniah pada tuan punya badan.. 

Berangan =p


Dhia tak follow pun sebab dia dah mengantuk sangat masa tu.. Petang tu dia bangun pukul 3 pm.. Jadinya pukul 8 dia dah start merengek nak mintak tido.. Tu yang aku tak bawak dia, aku letak dia kat rumah mak aku.. Niat asal mmg nak bawak tapi bila dia dah merengek2 mcm tu, kesian pulak.. Udah pulak tu, nikahnya kat masjid.. Naya kang kalau Dhia meragam dalam masjid.. Walaupun begitu, tetap tangkap gambar Dhia sebelum berangkat.. =)

Masam je muke dia, sbb dah ngantokkk

Ibu je lah over


Aku tak sempat pun nak belikan hadiah untuk pengantin, jadinya aku bagi duit je.. Tak banyak, yang penting ikhlas.. Akad nikah dimulakan jam 9.15 tak silap aku.. Habis pada jam 10.30 pm.. Alhamdulillah, sekali lafas je, dah selamat dah kawan aku jadi isteri kepada Fauzi.. 

Ujie n Sal

Ujie n aku.. Lebar benarr aku sengih

Pelamin yang cantik

Untuk Ujie, aku doakan semoga rumahtangga yang dibina akan berkekalan hingga ke akhir hayat.. Semoga kalian dikurniakan cahayamata yang soleh n solehah.. Banyakkan bersabar dalam melayari alam rumahtangga.. Banyak gelombangnya.. InshaAllah, jika penuh kesabaran, bahagialah kalian.. =)

No comments:

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers