Followers

Tuesday 11 October 2011

Naik Kereta Pulak

Lepas tengok monyet dekat Tanjung Ketapang, weolls pergi ke Tanjung Emas pulak, seronok kalau bawak anak jalan2 situ petang2 sebab kat situ ramai budak2 main.. Ada main layang2, basikal, kasut roda, kereta mainan, bola.. 

Aku tahu Dhia sgt suka tempat yang ramai orang n yang utama, yang ramai budak2.. Ye, anak dara aku sgt tak takut org.. Lagi ramai org, lagi dia suka.. 

Sampai je sana, Dhia dah teruja dah tengok ramai org.. Bertambah teruja bila dia nampak budak2 main basikal lah, kereta mainan lah.. Nak tahu, dia pergi tuju sendiri ke tempat orang yang sewa kereta mainan tu.. Terus dia pilih sendiri kereta n dan2 terus nak naik.. Sungguh clever sgt + tak takut langsung!

Bila dah naik atas kereta, bukan main lagi dia sengih.. Tapi kereta tu bateri dah low pulak, so budak yang sewa kereta tu nak tukar bateri kereta tu, boleh anak aku tu duduk atas lantai n marah mengamuk sebab dia nak naik kereta tu kenapa diturunkan pulak.. Haha.. Lawak lah anak dara aku tu..

Jom tengok aksi2 Dhia naik kereta mainan ni.. 

Ayah yg control kereta tu, kalau ibu yang control, mmg ke lain je la.. 

Langsung tak takut

Pandang kiri kanan semua budak2 naik kereta mainan jugak

Nanti ada masa kita ke sini lagi ye sayang

Pon! Pon! Pon! Mari ikut saya!

Seronok sgt bila tengok anak gembira.. Berharap dapat lagi luangkan masa bawak anak berjalan mcm ni.. Selain buat anak happy, mak ayahnya pun happy, mengeratkan lagi kasih sayang.. =)

No comments:

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers