Followers

Tuesday 25 October 2011

Ini Pooh Saya

Dia bukan sebarangan pooh. Dia pooh yang membuat aku selalu senyum sendiri melihat aksinya, membuat aku bahagia. Sesungguhnya aku bertuah memilikinya.

Di bawah ni pooh saya. 

Pooh comot :p

Comot2 pon comel 

:)

My love
Muke innocent :)


Hehe. Baju tu udah lama ayahnya beli. Since Dhia 3 bulan. Tapi baru skrg boleh sarung. Tu pun masih besar. Mmg sengaja beli besar sebab boleh pakai lama. Comel dia bila pakai baju ni. Me like sangat! 

Pooh lanyak pooh :)

Skrg ni semua jadi tunggangan dia termasuk ibu ayah dia
Ok dah semput dah pooh tu

Golek2 atas toto :)

Tepuk2 kaki :)

Malam2 hari beginilah aktiviti kami. Nanti pukul 9.30 ke 10 ke baru Dhia tidur. Bila dia dah tidur, kalau aku tak tertidur sama, bolehlah aku kemas rumah n mainan yang dia dah sepahkan. Kadang terfikir jugak nak berhenti kerja. Tapi dah biasa pegang duit sendiri pulak. :)

Yang penting, aku tetap cuba berikan perhatian buat Dhia. Janji dia tak terabai. Ada masa terluang je confirm aku akan habiskan masa bersama Dhia. :)

No comments:

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers