Followers

Wednesday 19 October 2011

Sebelum Bertolak

Sebelum kami bertolak ke tempat percutian kami, aku adalah orang yang paling gembira.. Tersenyum setiap masa.. Siap dah packing baju awal2 dua hari sebelum pergi.. Excited bukan main lagi..

Mana tak excitednya, lepas kahwin dulu tak sempat berhoneymoon bagai.. Jadinya ni kira pakej la, honeymoon + sambut anniversary kami ke-2.. Asalnya nak buat kejutan untuk my hubby.. Nak beli kek n tiba kat sana je nak kasi suprise nyanyi lagu ulangtahun perkahwinan kami.. Ye lah, kawan aku Sal n Anom pun bercuti sekali, ingat nak pesan diorang lah tolong aku suprisekan suami aku, last minit tak jadi sebab masa dah suntuk..

Nak tahu kami ke mana?

Kami bercuti ke Pulau Besar, Melaka.. Tapi percutian 2 hari 1 malam ni sangat singkat, tak sempat nak tawaf 1 pulau tu melawat tempat2 sejarah kat sana.. Tapi takpe, tak jauh mana pun Pulau Besar ni dengan Muar.. Ade rezeki nanti inshaAllah jejakkan kaki lagi ke sini.. :)

Jom layan gambar2 kami sebelum pergi n semasa dalam perjalanan ke sana.. =)


Kt rumah lg, sebenarnya ibu yang excited lebih, anak cool je

Mase ni dah separuh perjalanan, Dhia dah mengantuk

Muka orang bahagia + happy

Masamnya muka kamu sayang

"Saya dah ngantuk dah bu" kata Dhia
"Ohh ok ibu dodoikan kamu ye" :)

Tengok tu dhia, dalam pada ngantuk2, sempat nk buli ayah dia

Ayah kena buli :p

Ibu pulak kena buli =)

Vromm vroommm.. Dhia ganti ayah pulak drive :p

Sbb happy, kena letak muka senyum2 banyak2 sikit :p

Dhia yang verangannnn :p

Kamiiii =)
Sebenarnya percutian ni dirancang pada saat2 akhir.. Idea oleh kawanku, Anom.. Sebabkan kebetulan anniversarry aku n suami pun dekat2, maka terjadilah percutian tak dirancang ini.. =)

Walaupun last minit, tapi tetap seronok.. 

Nak tahu lagi percutian kami? Tunggu lain entry.. =)

No comments:

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers