Followers

Monday 24 August 2015

Raya 2015 : Beraya Ke Rumah Murni

Ni cerita raya tak habis habis lagi ni ape cer? Hahaha aku tengok kat folder, banyak lagi cerita raya ni tak citer lagi. Takde lah banyak berentry entry. Kisah marhaban je belum publish. Entry ni khas masa beraya rumah Murni sebab banyak gambar hehehe

Mcm tahun lepas, beraya malam la ke rumah Murni ni. Siang pun masing masing dah kerja. Aku pun raya keenam tu dah kerja. Malamnya ni la beraya ke situ. Pergi dengan Anom n Sal n pasangan masing masing. Owh Kak Lin pun ikut jugak, tapi dia tak bawak suami n anak, pergi sorang je naik aku. Gerak dari rumah pun dah lambat sebab Lan balik kerja lambat, kena lah tunggu dia dulu baru pergi sama sama. Owh mula mula singgah rumah Ziela, tengok baby dia. Dia masa raya dalam pantang, tak dapat join tahun ni hihi


Kalau aku tak suruh ambik gambar, masing masing buat tak tahu je. Almaklom la, aku mmg kaki selfie. Bukan mcm dorang ni, nak gambar pun malu malu.


Anom dengan anak Murni. Naily Batrisyia namanya. Berbelit lidah auntie nak menyebut nama awak ni nak oi..


Kak Lin yang lenggang kangkung tak bawak suami n anak.




Haah, aku mmg suka bergambar lah n adakalanya sangat annoying posing aku. Contoh mcm gambar di atas tu. Hahaha mcm nak sekel sekel ek? Danial tak pedulia selfie selfie ni, yang dia tahu dia nak tengok kartun.


Nampaknya anak dara aku je mewarisi sifat kaki selfie mcm mak dia ni. Selfie dengan mama :)



Meh la iolls ambik gambar uolls dengan artis cilik tu.





Ok semua masuk sekali dalam gambar, mintak tolong Acit bf Anom ambikkan gambar. Nak harap Lan mmg susah, gegar gegar nanti gambar haha

 

Tangan tak berapa nak panjang, kena duduk depan sikit nak ambik selfie gaya gini. Tak terang sebab pakai front camera.




Tu dia kaum kaum adam kena duduk berbual kat belah sana, kalau duduk sama sama nanti baru nak gossip dah kena jeling pulak. Hahaha

Sebenarnya ada banyak lagi gambar tapi aku malas pulak nak letak banyak banyak. Cukup la ni je, sebab ceritanya bukan ada sangat pun, saja nak up gambar je lebih hahaha

No comments:

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers