Followers

Saturday, 18 February 2012

Sama Ke?

Ye lah, bila pergi mana2 semua orang cakap muka Dhia ni banyak ikut muka ayah dia. Betul ke? 


Pandai Dhia senyum eh. Oppsss ayah sedikit seksi :p


Same ke? Iras tang mana? Mata? Hidung? Mulut? 


Yang aku nampak sorang putih, sorang malap. Ekekeke.. Sowie ye ayahnya, gurau kasar di petang hari. Tapi bila tengok gambar ni pun tengok mcm seiras kan. 


Ye lah, dah mmg anak si ayah kan, kalau ikut muka orang lain kang haru jadinya. Tak kisahlah ikut muka sape pun kan, yang penting Dhia anak ayah dan ibu. Rindunya kat Dhia. Mcm ni lah bila bekerja di hari sabtu. Sangat membosankan!

3 comments:

Nita said...

same :) tapi takdelaaa same sgt sbb Dhia pompuan kann

~ yus ~ said...

ada irasnya, bentuk muka dan mata mungkin...

birthday ibu dhia juga ya hari ni? Kita berkongsi tarikh sama lah kan, tahun je lain..:)

farhana shamsuddin said...

ada iras ayah dia...

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers