Followers

Thursday, 25 November 2010

Supplement Shaklee

Setelah dibelenggu rasa kerisauan kerana kualiti susu yang sudah cair & kuantiti susu yang sudah berkurang, aku cepat2 cari mana2 produk yang boleh membantu aku..

Alhamdulillah, aku ketemu sama produk shaklee ni.. harap2 badan aku serasi dgn produk ni.. da start makan semalam.. tp belum lagi nampak hasilnya.. memerlukan masa ye..

supplement tersebut dibeli di http://ibuhakimhaikal.blogspot.com/
lepas bace blog http://cikpuanmiera.blogspot.com/ terus je mcm "eh aku patot try"
tambah2 lg lepas tgok kepekatan susu tersebut.. terus rase gelojoh nk beli..

semalam dah terima supplement tu..
betul kata CPM, besar betul lah supplement tu.. agak terjegil jugak la mata ni nk telan.. fuh3..

aku amat berharap produk ni dpt bantu aku memproduce susu yang berkualiti buat puteri kesayanganku.. rasa sedih sgt bila tengok Dhia mcm x puas je bila menyusu.. skrg pun dia suke ngempeng lama2.. mungkin kerana susu dah x pekat & Dhia lambat rasa kenyang..

anakku Dhia sayang, ibu harap kamu membesar seiring dgn usiamu berkat drpd susu ibu ini.. ibu mahukan yang terbaik saja buat kamu..

harap2 tercapai matlamat nk susukan Dhia selame mane yang aku mampu.. amin!

* pic xde kerana kemalasan nk snap.. harap maklom *

4 comments:

CikPuanMiera said...

insyaallah ok.
yang penting banyak minum air ye.
supplement kene makan ikot time.
jangan skip.

yang lain2 kene istiqamah ye dear
:)

happy breastfeeding!!

IbuHakimHaikal said...

Alhamdulillah dah smp ye...ikut aturan mkn mcm yg akak email ye..mcm yg Miera komen tu betul sgt2..Istiqamah dan sabar br nmpk hasilnya..InsyaAllah.. ;)

dhia fitriah said...

CPM, insyaAllah akan d praktikkan.. semoga hasilnye +ve.. amin.. :)

dhia fitriah said...

kak hasmah, udah sampai da kak.. insyaAllah.. semoga badan ni serasi dgn supplement tu.. terima kasih ye kakak.. =)

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers