Followers

Thursday 25 November 2010

Dilanda rasa mengantuk..

Salam..

pagi2 dah ngantuk..

berpunca daripada x cukup tido..

malam tadi Dhia x mo tido la.. celik mata pukul 5 petang, sampai lah 1.30 pagi baru dia tido.. tu pon tido2 ayam.. adoii la sayang.. kesian ibu ni x cukup tido.. nasib baiklah anak kan..

x tahu lah apa penyebab Dhia x mo tido.. tp dia x merengek, x meragam, x menangis.. tu yg buat konpius tu nape die x mo tido.. lepas maghrib tu mmg la mulut die bising ajak borak je.. ntah ape yg die nk ckp pon aku x phm.. tp seronok sgt bile die da pandai bising nk borak ni..

jadinya hari ni aku pergi keje dgn mate yg sgt ngantuk.. 4 jam je aku tido malam tadi.. mane nk pam susu lagi, nk susukan Dhia lagi..

harap2 mata ni bg kerjasama la ye.. malam nanti akan ku bayar balik waktu tidurku itu.. dan harap2 Dhia tido mcm biasa malam nanti..

sayang anakku, ibu sayang adik sgt2.. bukan ibu nk merungut x cukup tido ye sayang.. 

mmg semua ibu2 lalui perkara yg sama mcm aku kan.. biasa la tu, baby mana tetap sgt waktu tido die kan..


permata hatiku..

* jap lg mesti aku tersengguk2 depan monitor ni *

No comments:

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers