Followers

Wednesday 24 November 2010

Betul ke?

Betul ke kalau kita susukan anak, pastu kita minum ais ke makanan pedas ke, effect akan kena pada anak?

sebelum ni aku mcm x percaye je kan tp skrg mcm dah percaye.. sebab, bila hari ni aku minum ais, esok tengok Dhia mcm selsema..

bila aku makan makanan pedas atau masam contoh buah limau, kompem Dhia akan cirit-birit..

korang yg menyusukan pernah alami mcm aku ni x?

so skrg aku dah berwaspada dlm pemakanan & peminuman.. (ade ke ayat peminuman? lantak la)

maafkan ibu ye sayang, ibu x berniat pun nk minum ais & makan pedas2 atau masam2 tp nafsu nk minum ais tu terlalu kuat.. ibu x minum ais lagi demi kamu sayang.. ibu sayang Dhia sgt2.. sampai bile2..

No comments:

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers