Followers

Saturday, 27 November 2010

Memang manja

Salam..

Dhia makin hari makin manja.. seronok betul.. pantang nampak atau dengar suara ibu dia ni, mesti terus mengada-ngada buat suara kesian sambil kaki dan tangan terangkat-angkat minta didukung.. geram woo.. nanti ibu kiss banyak2 kang..

satu lagi yang buat aku senyum sendiri bila aku nak bagi susu pakai botol.. amboi bukan main lagi dia menolak ek.. walaupon mase tu dia da lapar, x mahunya dia bukak mulut hisap pakai botol.. sebab dia tahu ibu dia ada, buat apa nk hisap pakai botol kan? direct bf lagi best..

kena paksa sampai tertido :)

pernah x ibu2 kat luar sana alami mcm aku ni? baby zaman skrg mmg terlebih bijak kan..

2 comments:

Deqna said...

biasa tu.. baby bila tau mama dia ada dekat2 dia.. memang lah dia refuse nak hisap botol...memang lah clever..

teruskan bf baby yer.. memang terbaik!

dhia fitriah said...

baby zaman it ni mmg bijak2..

yup, teruskan perjuangan menyusukan baby sendiri.. happy breastfeeding.. :p

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers