Followers

Monday 15 July 2013

Happy Wedding Day Yod

Lame dah terperam cerita ni.
Kawan sekelas masa zaman sekolah menengah kahwin. Kahwin pada 29 Jun 2013 yang lalu.
Dah 2 minggu jugak lah terperam cerita ni kan. Takpe selagi boleh, kita cerita je. Gambar pun ada walaupun sekeping dua je. Hihi

Pagi tu aku kerja tapi tengahari dah balik laaa. Aku pergi dengan kawan aku, Nazima. Around 2 pm baru gerak dari rumah. Sampai rumah pengantin je pengantin dah siap siap nak pergi bersanding dah. Tapi ku tahan pengantin itu jebat. Datang wedding orang kalau tak ambik gambar tak sah lah kan. So kita tarik pengantin ambik gambar dulu sebelum dia pergi ke pelamin.



Gelojoh taw pengantin ni. Tak menyabo nak bersanding. Kelakar je aku tengok gelagat dia ni. Kalau ko bukan pengantin kan Yod, aku dah tunjal tunjal dah ko taw. Hahaha

So sweet ok. Lawa gorjes ko Yod mase tu. Suke dengan solekan ko, baju ko.. Perfecto!
Belum lagi tengok dekorasi meja makan dia n kanopi semua. Oh semua aku like juta kali. Lawaaa ok.. Tu yang dekat ig aku kata dah mcm pergi majlis kahwin VIP pulak rasa. Hahaha

Lauk pun semua sedap sedap. Penuh jugak pinggan aku. Haha. Mase tengah makan tu pulak pengantin lelaki sampai. Tak dapat nak ambik gambar. Aku kalau dah jumpe makanan, lupekan yang lain. Semua dah tak nampak dah di mata aku kalau dah makanan depan mata. Gile... :p



Lepas makan duduk kejap lepas tu terus balik. Aku tinggal Danial. Bawak Dhia je. Kalau bawak Danial kompem makan pun tak tenang. Cuaca pun panas terik, better tinggal je dia. Bukan lama pun aku pergi, tak sampai 1 jam kot.



Oh ye sebelum balik, aku ambik gambar dekat pelamin. Naik naik pelamin je bau semerbak harum. Oh rupanya bunga bunga dekat atas pelamin tu semua bunga hidup. Macamkan nak curik bawak balik! Lawaaaaa.. Belakang pelamin siap air mengalir. Ewahh mmg standard VIP dah Yod majlis kahwin ko.

Anyway buat pengantin aku nak ucapkan Selamat Pengantin Baru dan semoga kekal bahagia sehingga ke jannah. Cepat cepat bagi Danial n Dhia kawan ok. ;)

Lepas ni sape pulak nak kahwin? Jangan lupa jemput aku yang mmg suke sangat pergi kenduri kahwin orang  sebab dapat makan sedap sedap. Hahaha dasarrrrr

* Pendeknye entry.. Lantakkkkkk! *

No comments:

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers