Followers

Friday 21 June 2013

Hasil Seni Terbaru

Yeaahhhh dinding rumah aku dah ada hasil seni Dhia yang terbaru. T________T


Bagus nak, time dah dekat nak raya ni kau menconteng conteng dinding. Ibu mmg sujud menangisi bukan sujud syukur. Uwaaaa Dhiaaaaaaaaaaaaaa mana dapat marker pen ni?


Bukan takat dinding je dia conteng, tangan dia pun dia conteng. Geram je kan aku tengok. Mana ntah dia dapat marker pen tu kan. Bila aku marah, pandai pulak dia jawab "kakak nak sekolah, paham?" eh eh nak paham paham kan ibu dia pulak ni. Babap bontot nak?

Anak dara aku ni skrg ko tak tahu garangnya bukan main lagi. Dengan aku siap jerit jerit depan muka je kan. Aku dah geram mmg aku cubitkan aje. Mane boleh biarkan. Naik kepala nanti. Makin besar ni mmg mcm mcm peel dia yang dia tunjuk. Paling best skrg ni dah pandai nak memerintah. Mcm hari tu sedap je dia perintah aku "ibu amekkan air", bila aku cakap "amek sendiri la", dia marah aku siap cekak pinggang "gi amek cepat!".. Ewahh kecik besar kecik besar je aku tengok perangai dia.

Garang pun bukan main lagi. Kalau main dengan cousin dia, tampar menampar tu umpama main sep sep tepuk amai amai je pada dia. Sedap je dia main tampar pipi cousin dia. Dah budak tu melalak lalak. Boleh tak jadi santun sikit mcm ibu ko ni? * ade orang muntah darah ni kang bila bace *

Kalau main dengan cousin lelaki dia pulak, main belasah belasah, lompat lompat, siap "ultraman tigaaaa" kaki tangan semua naik lepas tu buat bunyi bunyi dush dush dush. Tepuk dahi ibu tengok aksi aksi ganas ko tu kakak.

Dah pandai nak mintak mekap. Paling suka nak pakai lipstik. Siap hentak hentak kaki "nak gincuuuuuu!!".. Adehh baru 3 years kot dah pandai nak bermekap bagai.. Alahaii anak perempuan begini laaa...

Tu belum lagi kalau dia nak kan sesuatu. Mmg pitam ok nak melayan. Tak nak mengalah pulak tu. Orang kata, budak budak nak besar mmg mcm ni. Tapi aku pening kepala tengoknya. Dah lah dia tu perempuan. Kita tengok adik dia esok besar mcm mana pulak.

No comments:

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers