Followers

Friday 28 June 2013

Cucu Atok

Danial skrg ni sangat manja dengan tok mak n tok ayah dia taw. Lebih lebih lagi tok yah dia. Pantang nampak kelibat, mesti dia nak kejar. Kalau tok yah tak angkat tak dukung dia, dia akan nangis. Same jugak la kalu tok mak dia hilang kelibat dari pandangan dia, mula la nangis..

Mcm Ahad lepas ni aku tidur rumah mak, Eh langsung tak pedulikan ibu dia ni. Aku nak dukung dia, panggil2 dia buat tak tahu je siap main tarik tarik hidung tok mak dia. Geram betul. Ibu merajuk tahu tak? Sentap hati mak ko ni nak.. Tak lama lepas tu tok yah dia lalu, nampak kelibat je terus lompat lompat then jerit jerit. Bila tok yah dia buat buat jalan terus ke depan, nangis terus dia. Amboiii first time ibu nampak aksi mengada manja dia tu. Selama ni dengar je mak cerita dia manja tak boleh nampak kelibat ayah aku. Ahad semalam ni baru betul betul aku menyaksikan. Geramnyeee laaaa..




Ini gambar bersama tok mak dia masa majlis kahwin pakcik aku. Gelak ketawa mengekek ngekek bila dengan atok dia. Amboiii dia tu.... Suka sangat buat ibu dia rasa di ibu tiri kan.. Sobsss


Tengok la tu, tak hirau pun ibu dia kan..
Aku melihat saja dari kejauhan aksi atok dan cucu yang buat aku mcm nak gigit gigit je Danial tu.. Manja mengalahkan kakak dia pulak.. Mentanglah dia tu yang bongsu buat mase ini, ambik peluang laa tu kan nak bermanja manja lebih sikit..

Tengok balik gambar gambar anak anak, rasa tak sabar nak pulang. Gomol kedua duanya.. Indahnya perasaan seorang ibu..

No comments:

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers