Followers

Thursday 19 January 2012

Makin Besar Makin Manja

Di pagi hari

Beginilah anak dara aku setiap pagi dan petang tika hantar dan ambil dia balik dari rumah mak. Manja sangat ok. Tak boleh dah duduk dekat seat sebelah. Nak berpangku jugak.

Kalau duduk kat sebelah kena rasuah dia mcm2 seperti aiskrim, mainan, jajan, buah atau apa saja yang boleh buat dia leka. Kalau tak, merasalah telinga tu panas dengar dia menjerit2. Dah la tu pandai pulak lepaskan diri dari seat belt. So aku takde pilihan, pangku saje dia sambil drive. Ye, mmg bahaya, jangan contohi!

Mujur lah bila duduk atas ribaan aku tu dia duduk diam je takde nak ganggu stereng ke apa ke kan. Kalau tak? Haaa dia pulak yang sakit telinga dengar ibu dia bebel marah2 nanti. 

Mmg tiap kali dia duduk ribaan aku, aku akan ingatkan dia, ibu tengah drive, duduk diam2, kalau taknak duduk diam2, ibu letak kat seat sebelah. 

Macam mana cara nak bagi dia supaya boleh duduk sendiri dekat kerusi sendiri? Takkan nak rasuah aiskrim n jajan je.. Dia cepat membosan. Mmg super duper manja punya anak. Anak sapelah kan... 

No comments:

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers