Followers

Tuesday 16 August 2011

Ramadhan : Iftar Hari Ketiga Belas

Ketam masak lemak cili padi menjadi santapan berbuka aku pada hari ke-13 berpuasa.. 

Untuk pengetahuan uolls smua, aku dah lame gile tak makan ketam.. Ade lah dalam 10 tahun.. Gile lama kan? Kesian aku kan.. 

Beli ketam dlm 10 ekor, tapi aku tinggalkan 5 ekor, lagi 5 ekor bagi mak mertua.. Aku kan duduk sebelah rumah mertua, dia bagi aku lauk, aku balas la jugak.. Baru tak rasa segan.. =)

Pertama kali masak ketam.. Sedapnyeeeeee.. Asben pun suke sgt n ckp dia suke ketam cuma ketam yang aku beli ni agak kecik, jadi tak puas sgt nak makan isi dia.. Hehe.. Takpe syg, nanti kita beli yang besar punya ea..

Ketam2ku

Mase masak ni kan puasa, jadinya aku tak dapat nak merasa balance ke tak dia punya pedas semua, tapi alhamdulillah sedap.. Cuma pedas sikit je.. Hehe

Dah masuk pertengahan puasa ni aku jadi malas nak masak.. Kalau masak pun cuma masak lauk yang ulang tayang je la.. =)

No comments:

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers