Followers

Friday 5 August 2011

Ramadhan : Iftar Hari Keempat

Alhamdulillah dah masuk hari ke-5 kita semua berpuasa.. Walaupun aku masih belum dapat berpuasa.. Hehe

Saje nk tayang menu aku yang aku masak.. Untuk tatapan aku jugak di kemudian hari.. Kalau letak kt blog, insyAllah roh rajin untuk memasak tu akan bertambah2.. =)

Pade yg tak tahu, aku balik kerja keluar opis 5 pm, sampai rumah 5.30 pm.. Terus je ke dapor ok.. Siapkan bahan2 nak masak dan mula memasak.. Kalo masakan tak berat sgt, pukul 6.30 atau 6.45 da siap masak.. Ye la sbb aku nk rushing g amek anak aku pulak kat rumah tok mak die.. Kalo lmbt amek, alamatnye sampai magrib lah baru sampai rumah..

Ok, ni menu smlm.. 


Ade asam pedas, sayur n telur dadar

Asam pedas ikan bawal 

Sayur lemak labu pemberian mak =)

Oh jgn d tanya kenapa sayur tu sikit sgt.. Ate, aku sorang je yg makan sayur.. Laki aku tu susah sgt nk makan sayur.. Eeee senang ckp dia mmg x makan sayur.. Tapi beli sayur sbb nk bagi bini dia makan.. Tak aci sungguh.. 

Hari ni tak tahu nk masak apa.. Sardin n ikan goreng? 

No comments:

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers