Followers

Friday 12 August 2011

Dhia Pun Alergik

Kesian anak aku.. Dah sama mcm aku pulak, alergik.. 

Mase berbuka hari tu, bagi dia makan telur goreng, sbb masa aku makan tu dia sibuk nak jugak.. Suap lah dia.. Bila suap je dia suka pulak.. Siap angguk2 kepala tanda suka n sedap.. 

Nampak tak merah2 kat mulut dia tu?

Aku pun bagi lah lagi sampai hampir suku jugak telur dadar tu bagi dia makan.. Ada campur dgn nasi tapi dia tak nak.. 

Dlm 5 minit lepas tu, merah2 timbul keliling mulut dia.. Mmg nampak jelas lah.. Tapi dia tak pulak bising.. 

Aku pun takde letak ubat ke apa.. Monitor je samada makin teruk atau sebaliknya.. 

Alhamdulillah lepas setengah jam, merah2 tu makin berkurangan.. 1 jam lepas tu, hilang dah merah2 tu.. Syukur.. 

Serik dah nak bagi dia makan telur lagi.. Kesian dia.. =(

No comments:

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers