Followers

Thursday 11 August 2011

Ramadhan : Iftar Hari Kesembilan

Hari ni dah hari yang ke-11 dah kita dlm bulan Ramadhan 1431H.. Pejam celik pejam celik, sekejap je kan dah menghampiri pertengahan puasa.. Rumah belum siap cat habis lagi ni..

Puasa yang ke-9 hari aku masak sweet sour.. Ikan pulak pakai ikan kerisi.. Sedap je.. Janji asben aku ckp sedap.. Siap request masak lagi lain kali.. Suke sgt tgok dia makan bertambah nasi.. =)


Tak nampak pun ikannya kan? Mmg sengaja masak sosnya lebih2 mcm tu.. Aku lagi sukeeeee.. 

Ok, ni pertama kali aku masak sweet sour.. Eh2 bukan, kali kedua.. Sebelum ni pernah try tapi tak sesedap yang kali ni.. =p

Bila asben suka makan, aku lagi semangat nak masak untuk dia.. Puas sgt tengok dia makan tak pandang kiri kanan.. 

No comments:

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers