Followers

Thursday, 4 August 2011

Karipap

Alhamdulillah hari ni dah masuk hari ke-4 kita semua berada di bulan Ramadhan.. Tp aku masih lagi belum menikmati berpuasa.. Hehe.. Bulan mengambang sejak Ahad lepas.. Tak dapat sambut puase tahun ni.. Nanti mesti aku dah raya dulu.. Dah jd banyak hari aku kena ganti.. 

Ok nk share dgn uolls pic anak dara aku ni.. Pic Sabtu lepas, lama dah terperam.. Malas betul aku nak menaip skrg ni.. Mood puasakah?

Mase tu aku tak masak just beli karipap untuk mengalas perut.. Tapi Dhia pun sibuk nak mam karipap jugak.. Kite tak bagi mulalah dia berdrama nk hentak2 kaki semua jerit2.. *Pitam*

Kite bagi je karipap tu amboi bukan 1 tapi 2 biji terus dia amek.. Kiri kanan ok dia pegang.. Haloba sungguh.. Sape ajar tamak2 ni? Tak baik taw sayang..

Di tangan caye ade 2 karipap

Caye nk mamam yg ni dulu.. Aaaammm

Ibu tengok je ok.. Karipap ni adik punye =p

Pastu caye mam yg ni pulak.. Nyum2

Ko tgok anak dara aku.. Sungguh betul lah kan.. Ehhh ko jangan main2, dia makan betul karipap tu dgn inti karipap yg pedas lite2 tu pun dia makan.. Mak aiii boleh je dia slumber mcm dia tengah mam nestum gamaknye takde rase pedas ke ape.. 

Tapi bagi kuih apam tak pulak dia makan.. Lagi dia dok picit2 apam tu sampai jadi mcm lempeng dah.. Agaknya dia tak suke kuih lembik n lembut mcm apam kot.. Ehh kecik2 dah demand ko ye nak.. 

Bila ibu suap makanan betul2 tak pulak dia nak nganga mulut.. Haizz.. 

Bawah ni video Dhia mam karipap.. Siap paling badan n muke bila ibu mintak.. Huh!

video

2 comments:

Deqna said...

wah dhia makan sampai dua ketul karipap.. dah ada gigi ke tuh... marissa pun suka karipap gak.. tapi akak selalu cubit2kan tuk dia... kalau kasi sebijik kat dia kang mau setengah biji dia ngap sekali.. pastu tercekik..hehe

Ibu Dhia a.k.a Miss Yan said...

ni first time kak die makan.. yg tepung die tu die x makan pon.. die gigit je.. mcm da ade gigi kan? walhal baru nk tumbuh sebatang gigi..

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers