Followers

Saturday 9 July 2011

Masa Untuk Appeton


Aku dah pun start bagi makan appeton pada Dhia.. Sepatutnya awal2 lagi aku dah ada inisiatif untuk bagi vitamin ni untuk dia.. Sebagai makanan tambahan dia.. Ye lah, aku bagi dia appeton ni sejak badan dia susah sgt nak naik walaupon makan berselera.. 

 Dah tak susah nak bagi makan appeton

Mak aku kata ikut baka aku, mmg susah naik berat badan.. Tengok je la, lepas bersalin pun badan aku keding mcm ni jugak... Last timbang hujung bulan lepas, cuma 41 kg je.. Makin kurus pulak aku rasa.. Haizz..

Nganga syg

Tapi masalahnya skrg, Dhia tu baby lagi n baby kalau berat susah naik + kurus sgt, mcm bermasalah lah org tengok walaupon tak lah ada masalah kan.. Sihat je kan.. 

Muke lepas makan appeton =)

Untuk buat badan dia naik dan buat dia ada zat atau vitamin untuk badan dia, aku belilah appeton ni.. 30ml je yang ada.. Takde yang besar lagi.. Tapi rasanya tahan lama sebab 1 hari 1 kali makan sebanyak 1 ml sahaja.. Aku bagi biasa malam sebelum tidur.. 

1ml sahaja 

Masa mula2 bagi dia makan appeton ni agak susah lah.. Tapi lama kelamaan dia makin menggemari rasa buah2an yang ada dalam appeton tu.. Jadinya skrg aku dah tak susah nak bagi dia makan appeton ni.. 


Aku harap berat dia kembali stabil lepas ni dan amat berharap badan dia kembali bam2 mcm dulu2 dia baby2... Amin.. 

No comments:

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers