Followers

Friday 8 July 2011

Dia Dah Pandai

Anak dara aku.. Dah pandai.. Pandai nk bergaya bila hala kamera kat dia.. Dah pandai duduk jugak.. Selain tu, dia pun dah pandai berdiri dengan sendiri.. Bangga seorang ibu melihat perkembangan anaknya di depan mata.. Walaupun aku tidaklah menjaga Dhia 24 jam 1 hari, tapi aku masih dapat melihat moment2 indah ini.. 

Alhamdulillah.. Syukur padaMu ya Allah.. 

Gaya duduk mcm org dewasa

Anak dara kecik aku ni jugak dah tahu beberapa words.. Suke sgt.. Kalau kita nyanyi tepuk amai2, dia akan tepuk2.. Kalau kita ckp "Hello Dhia buat ape?", dia akan letak tangan kat telinga konon2 mcm ckp kat phone then dia akan bersuara "Haaa... Ahhh".. Somel ok.. Kalau kita ckp "Bye2 Dhia", dia akan laju2 nak follow kita sbb tahu kalau ibu say bye2 tu maknanya nak g jalan2.. 

Sgt pantang nampak ayah dia pakai baju cantik sikit.. Dia tahu lah tu ayah nak keluar, dia nak ikut.. Baik2 ada kat pangkuan aku, terus laju2 nk follow ayah pulak.. Ngade ko kan.. Time ayah nk berjalan baru nk ikot ayah.. 

Pandai gayakan tangan =)

Manja sgt dgn aku skrg ni.. Sikit2 nak berdukung.. Penangan tidur kat bawah ketiak ibu la ni ye.. =p

Ape2 pon, ibu ayah syg adik sgt3.. Tak sabar nak tengok langakh pertama adik.. Love u so much syg!! 

P/S : We alls panggil Dhia dgn nama 'Adik'.. =)

No comments:

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers