Followers

Tuesday 5 July 2011

Bantal Baru Dhia!


Ini bantal baru Dhia.. Tak beli, tapi pemberian auntie Ngah dia.. Akak aku la tu.. Ok, mmg dia kreatif + rajin.. Aku je yang pemalas lipas.. Haha!! Ntah, aku takde nafsu lah nak buat benda2 alah ni semua.. =p

Cantik tak bantal Dhia? Yang buat bantal ni ada nilai sentimental sebab ada nama Dhia! 

Akak aku baru nak berjinak2 nak buat perniagaan barang2 felt ni.. Lepas ni boleh order dgn dia lagi.. Haruslah menyokong kan.. Takkan nak free manjang.. Kan3? 

Dah dirasmikan pun malam tadi masa tido.. Dhia asek lah dok menggentel butang yang ada kat nama dia atas bantal tu.. Dok sedap gentel, akhirnya tido.. Tapi lepas tu, ibu dia yang sedap pelok bantal tu.. Maklom saja, anak dara aku tu tido melasak.. Bukan tetap 1 tmpt.. *alasannnnnn* =p

1 comment:

Softtouch [Hanim] said...

cntik bantah dhia...warna pink...

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers