Followers

Thursday 2 June 2011

Aku EMO!!

Geram!! Kenapa ada manusia yang berhati binatang?? Sanggup buang bayi dari tingkat 5.. Nauzubillah... Astagfirullah.. Mengucap panjang aku bila aku baca berita ni.. Hati aku ni jangan ckp lah ye, mcm nk kasi penampar + terajang maut kat org yang sanggup melakukan perkara terkutuk tu.. 

Tak dapat aku bayangkan kalau bayi tu dicampak hidup2.. Mcm mana agaknya.. Ya Allah......... Kenapa ada manusia mcm ni di muka bumi ni.. Binatang pun tahu sayangkan anak... 

Tu belum lagi yang mendera anak.. Baru 9 bulan dia hidup, akhirnya mati kat tangan ibu bapa sendiri.. KEJAM!! KEJAM!!! Tak ada rasa belas kasihan ke pada bayi tu.. Aku ni bila anak aku nangis sebab demam, aku dah rasa sedih.. Aku berdoa semoga sakit tu kena pada aku jgn pada anak aku.. Tapi kenapa mereka tergamak buat mcm ni.. Apalah dosa bayi tu.. 

Ingatlah, negara ni ada undang2.. Tak akan terlepas dari hukuman dunia.. Akhirat kelak pun tak akan terlepas.. Anak tu amanah dari Allah.. Kenapa mensia2kan bila dah ada.. Kalau tak nak pun, letak kat rumah org atau tempat yang selamat.. Kenapa mesti buang dalam sungai? Dalam tong sampah? Dalam mangkuk tandas? Dalam longkang? Kenapa????

Emo sangat aku hari ni.. Mmg akan EMO bila baca berita2 mcm ni.. Bertambah sedih bila yang melakukan perbuatan ni kebanyakkannya org melayu n beragama Islam.. Mana melayu kalian? Mana Islam kalian? Kenapa tunjukkan contoh yang tak baik? Malu bila bangsa lain bercakap ttg isu ni.. MALU!! Dah buat dosa dgn berzina, janganlah ditambah dosa yang ada.. Ya Allah.. Menitis airmata ni bila aku kenangkan bayi2 tersebut.. Sesungguhnya, SYURGA lah tempat kamu... Amin!

No comments:

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers