Followers

Tuesday 28 June 2011

Alhamdulillah Dapat Anak Buah Baby Boy

Tarikh 28/06/2011 jam 1.45 pagi, akak iparku (wife abg aku) telah selamat melahirkan baby boy.. Normal.. Berat baby 2.8kg.. Tapi tak dapat tengok muka baby lagi sbb dia bersalin di JB.. 

Dah 3 org lah cucu mak n ayah aku.. 2 puteri, 1 hero.. Wah meriahlah ye raya tahun ni.. Angankan Dhia sorang tu kt rumah dah buat meriah. ni kan pulak ade 3 orang.. Tapi, bertambah jugaklah duit raya tahun ni keluar.. Budget pun makin tinggi ni..Maklum saje, anak saudara belah suami aku ada 12 orang.. Pehhhh 12 org tu.. Ditambah dengan adik ipar aku sorang (nasib baik suami ade sorang je adik).. Oh ye, adik suami aku baru 11 tahun umurnya.. Jarak 13 tahun taw dengan suamiku.. No wonder lah suami aku tu manje lebih dgn mak dia.. Haha!! 

Anak saudara belah aku da ada 2 org.. Adik2 aku yang masih bersekolah ada lagi 4 orang.. Ramai jugak.. Fuhhh.. Oh anak sendiri tidak akan dilupakan n semestinya akan dapat lebih.. =)

Oh tak sabar nak tengok muka baby boy baru ni.. Cant wait!

Eh Dhia pun tak sabar nak tengok baby ye! Dapat kwn lagi ye kamu.. 

1 comment:

Deqna said...

tahniah... berkongsi tarikh (hari) yg sama dengan Marissa... now dhia dah ada geng baru...

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers