Followers

Thursday 2 June 2011

Kesian Gugurl Saya


Pic Dhia malam tadi.. Lena je dia tido.. Tapi bila tengok dalam mulot dia, kesian sgt3.. Mcm nk je ambik penyakit tu n biarlah aku yang rasa.. Tak sanggup aku melihat anak aku berkeadaan begitu.. Memanglah dia tak 24 jam merengek.. Ada masa-masanya je dia merengek.. Contohnya mcm bila nak bagi makan.. Sebelum ni, Dhia suka sgt makan bubur atau apa saja yang ibu dia suap bagi dia.. Tapi tidaklah makanan yang tak sesuai untuk baby.. Tapi skrg, lepas mulot dia sakit ni, dia da tak mahu makan.. 

Baru seminggu tapi ramai org dah perasan Dhia dah kurus, dah tak tembam.. Sedih aku bila ada org tegur mcm tu.. Dhiasakit mulot, bukan sebab aku tak bagi makan.. Nak jugak paksa dia makan tapi mungkin pedih sebab tiap kali nk suap dia akan menangis.. Mcm kita kena ulser, pedih kan.. Kesian anak aku..


Dhia a.k.a Adik, ibu doakan semoga Adik cepat sembuh ye.. Supaya Adik boleh makan mcm selalu.. Adik kan suka bubur ayam.. Ibu akan berusaha untuk menyembuhkan sakit mulot adik tu.. Berhabis wang ringgit pun tak kisah.. Demi kamu sayang.. Sedih hati ibu lihat kamu mcm ni.. Sob3

1 comment:

Nini Hartini said...

ishhh..teruk sgt mulutnya? kenapa sampai mcm tu? kesiannya?


We Are Not Perfect Couple

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers