Followers

Friday 24 June 2011

Dia Yang Ku Sayang


Bukan aku je, tapi suami aku, mak2 aku, ayah n abah aku, kakak2 aku, abang2 aku, adik2 aku.. Ye, siapa lagi kalau bukan anak aku sorang ni ha.. Dhia, untuk taw kamu ni sayang.. Semua org syg betul kt kamu taw.. Menjeles ibu mcm ni..

Tp bila dah semua sayang dia, dia pun jadi manje lebih.. Tinggal kejap sorang2 pun tak boleh dah... Susah kalau aku tinggal berdua je dengan dia.. Susah yang mana nk mandi, nak berhajat besar n kecik pun susah.. Nak masak nak basuh baju pun susah.. Letak dalam walker pun tak mahu walhal ibunya cuma masak je tu.. Tetaplah dia menangis bersungguh2 sambil tarik kain atau seluar ibu.. 

Manja sgt pun susah.. Ape pun tak dapat buat.. Kalau dah asek nak berdukung nak mengendeng kat kita, payah jugak kan? 

Dia nak kita duduk tengok dia bermain je.. Kalau letak dalam walker pun kita kena main sorok2 dengan dia.. Kita menyorok, dia cari.. Clever betul.. Tapi kadang2 geram sbb nk buat kerja mmg takkan dapat lah.. Kecuali kalau dia dah tido.. 

Kalau ada tetamu datang mengejut ke rumah aku la, kompom pengsan.. Bersepah woo rumah aku.. Lama kot dah tak menyapu.. Cmne nak sapu? Hujung minggu je waktu yang ada.. Tapi kadang2 pun tak sempat.. Cmno? Baru anak sorang kan.. Kalau dah 2-3-4-5-6 orang, kompom tongkang pecah lah rumah aku nanti.. =p

*Eh2 sampai ke angka 6 pulak kan.. Haha!!*

No comments:

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers