Followers

Saturday 2 April 2011

Tak Mahu Sedih2 Lagi

Aku dah tekadkan dalam diri, aku tak boleh sedih2 lagi sebab susu semakin kurang.. Aku kena kuat.. Kalau aku sedih, mcm mana susu nk produce lebih banyak.. Aku kena tabahkan hati.. Aku kena cekal dan banyak berdoa supaya masih ada lagi rezeki untuk aku menyusukan anakku sehingga usianya 2 tahun..

Terima kasih juga kepada suami tersayang yang banyak memberikan dorongan dan galakkan.. Dialah yang membuatkan aku kuat untuk terus berjuang menyusukan anakku, Dhia Fitriah.. Juga kepada ibuku dan ibu mertuaku yang telah banyak meberikan tunjuk ajar dan segala mcm petua untuk aku memperbanyakkan susuku.. Terima kasih kepada kawan2 yang banyak memberikan nasihat supaya bersabar dan cekalkan hati ini..

Umpama kata suami, banyakkan bersabar dan berdoa.. Mohon pada Allah supaya permudahkan segalanya.. Alhamdulillah aku masih mampu menyusukan Dhia walaupon susu mmg sgt2 kurang.. Aku skrg sedang usaha dgn makan lobak putih, sawi dan sengkuang.. Selain tu aku makan suplemen shaklee..

Untuk kawan2 yg same2 BF anak, marilah kite same2 berjuang untuk BF anak kita hingga dia berusia 2 tahun.. =)

1 comment:

ratusiput said...

urut dh terai ke..bukan urut biasa tp urut utk bykkan susu...jgn stress k kalau kite niat nk susukan anak mesti boleh punye...

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers