Followers

Saturday 30 April 2011

Mom & Daughter Again

Sebab aku takde cerita yang nk dikongsikan bersama, aku update je lah entry ibu anak lagi.. Hehe..

Ada je kalau nak bercerita tapi aku kan malas nak taip panjang2..

Jadi, nak mudah, letak je lah entry yang ada gambar banyak2.. Aci tak agak2?



Sbnrnye gambar2 ni semua pun ada dalam pendrive aku, so baik aku bubuh dalam blog ni supaya dapat kongsikan dgn korang2 semua.. (walaupun aku tahu korang bkn kisah sgt pun nak tengok =p)



Kalau korang2 perasan, bila bergambar dgn aku je, muka Dhia ketat.. Dia tak bagi aku sama2 gedik la tu.. Dia nak gedik sorang2.. Eeeee kecik2 lagi dah demand taw tak bagi ibu gedik sama2.. Nanti ibu gigit kang..

No comments:

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers