Followers

Wednesday 14 May 2014

Resepi Salad Super Senang


Malam tadi punya dinner makan salad je. Tapi aku je la pon kan. Lakiku tetap nasi yang die cari. Asalnya tengok biras aku buat mcm sedap, so try la buat sendiri kan. Laaaa sonang jooooo..

Aku punya salad tak cukup bahan. Kalau ada ayam ke baby tomato ke, mesti lagi sedap. So aku sauk je apa yang ada. Caranya cuma rebus dan gaul je. Hahahaha
Carrot, brokoli, sawi & telur tu rebus je. Carrot aku rebus lama sikit lah bagi lembut.
Dah lembut masukkan brokoli sekejap terus masukkan sawi dan boleh angkat tos kan.
Telur yang dah direbus n dah sejuk tu potong la ikut suka. Aku potong cincai je. Lepas tu dah boleh gaulkan dengan mayonis. Paling sedap tentulah thousand island.

Mudah, ringkas, menyihatkan dan sangat senang. Sesuai untuk orang yang diet nasi. Hihi

Sekian resepi bodoh dariku.

No comments:

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers