Followers

Monday 12 May 2014

Dutch Lady Moms Club

Dua dua anak aku minum susu Dutch Lady. Dhia masa baby dulu mmg bertukar susu je sampai lah try susu ni dan dia sangat serasi n dia suka sangat. Sedap kot susu ni. Dia membuang pun ok je. Kalau tak jenuh lah masa minum susu brand lain, nak membuang pun berkerut kerut muka (baca : sembelit).. Hahaha

So lepas Danial lahir je aku terus bagi dia susu Dutch Lady Langkah 1. Alhamdulillah dia senang menerima rasa susu tu dan senang je masa mula mula aku bagi rasa. Ye lah, aku kan bekerja so terpaksa ajarkan susu formula. Ada pam jugak tapi entah lah kering mcm tu je. Kakak aku untung, sampai skrg dia susukan anak dia. Dah setahun 3 bulan pun anak dia dan susu masih banyak. Dia pun bekerja. Mungkin rezeki dia. :)

Ok so sebab anak anak minum susu ni, so aku pun masuk lah Ducth Lady Moms Club. Best ok sebab bole redeem points kalau kita kumpul pek susu yang kita beli tu.





Ni pek pek susu yang aku kumpul. Tapi sayangnya Ducth Lady Langkah 1 & Langkah 2 tak bo0leh nak redeem points, kalau tak mesti dah banyak dah mata ganjaran aku. Takpe kite kumpul lagi pek susu. Anak anak aku ni sebulan 3-4 pek susu 1 kg punya tu. Danial yang terpaling banyak minum susu. Sekali minum 8oz, 1 hari tu minum ada lah 5-6 kali.




Ni pulak antara ganjaran hadiah yang boleh kita tebus. Best kan? Untuk ibu pun ada taw. Buat masa skrg ni takde tebus apa apa lagi, kasi kumpul banyak banyak dulu baru kita pilih yang terpaling best untuk ditebus. Hehehe

So buat korang yang anak minum susu sama mcm anak anak aku minum ni, meh lah join Dutch Lady Moms Club ni. Then pek pek susu takmo buang, kumpol je. Kalau beli lain lain packaging (650g, 1kg), kena asingkan kalau gunting barkod tu nanti.. Sebab dalam borang kita akan isi yang pek 650g berapa point, 1kg punya berapa point. Gitu.

So persoalan yang berada di dalam benakku skrg, bila katalog 2014 nak keluar ni? Tak sabar nak tengok barangan baru yang boleh ditebus. Hehehe

No comments:

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers