Followers

Monday 5 May 2014

Mangsa Buli

Aku tak tahu pun kejadian ni pernah berlaku.

Kebetulan aku tengok galeri gambar dalam handphone mak aku. Tiba tiba eh gambar apakah ini. Bukak 1 by 1 baru nampak dengan jelas. Hahahaha lawakkkknyaaaaaaaa...

Adik kena buli dengan kakak Dhia dia. Mmg aku ada belikan buku mewarna upin ipin dan kat tetengah buku tu ada sticker. Mak aku kata Dhia ni lekatkan dekat peti sejuk, mestilah mak aku marah. Lepas tu dia senyap lah main dengan adik dia. Mak aku tengok tak lama tu adik dia dah jadi rupa gini :




Hahahaha mak aku gelak tak hingat bila tengok. Tak dapat lekat kat peti ais tokmak, dia lekat kat muka adik pulak. Adik diam je pulak tu siap mcm redha diperlakukan begitu rupa. Hahaha

Ni gambar dalam 2 bulan lepas kot. Baru baru ni je aku baru perasan gambar ni. Tunjuk kat apak dorang lagi lah gelak besar. Mcm mcm bebudak ni taw.
Skrg ni adik dah pandai dah buli kakak balik. Malam tadi baru je dia sepitkan tangan kakak dia kat pintu almari baju. Kakak dia menangis nangis dia pergi kat kakak dia pastu gelak. Geram betul tengok.

Tapi ragam anak anak yang nak membesar ni lah yang buat kita rasa moment tu sangat berharga. Kalau boleh janganlah membesar dengan cepat. Hihi
Love u anak anakku...

No comments:

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers