Followers

Friday 30 May 2014

Monopod

Hehehe ramai dah kot orang ada monopod ni. Aku dah lama nak beli tapi dok survey harga je kot kot jumpe yang lagi murah.

So masa pergi JB tu ke bazar karat tu kan, terjumpa laaa monopod ni. Harga mmg murah sbb tu aku terus beli tanpa berfikir panjang. Orang lain jual range harga still RM35-45 kan.. Aku beli RM23 je uolls. Mihmih sukeee sangat jumpe yang murah.

Suami aku berbulu je aku beli monopod ni. Haha sayang, awak kena faham yang bini awak ni kan suke bergambar. Ate, suruh awak ambikkan gambar pun awak malas, ada baiknya saya beli monopod ni, senang saya nak bergedik amek gambar banyak banyak sampai memori full. Hehehe

Bawah ni gambar gambar yang aku snap menggunakan monopod. Hihi



















Haha dahsyat baru beli dah banyak gini gambar.
Kejap lagi full memori phone aku ni. Tapi payah gak la pakai monopod ni bila Danial ada. Dia fikir tongkat sakti barangkali, asek nak rampas je dari aku. Aku dah posing senyum baikkk punya, kang dia datang terus rampas.. Dah bergegar gambar. Ni gambar kat atas ni kat dalam kete tu dia leka main n kat rumah makcik aku tu dia tengah tidur so dapatlah ambik gambar dengan aman.

Lepas ni kalau blog update sebulan sekali aku pun tak tahu nak cakap. Haha

No comments:

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers