Followers

Monday 19 May 2014

Random Pictures

Asam pedas ikan belukang hasil air tanganku. So far suamiku suke masakan asam pedas aku ni. Awal awal kawen dulu mmg tak pandai masak, tapi aku belajar sebab takkan laaa dah kawen pun tak reti reti nak masak kan. Maklum la umur 21 dah kawen. *alasan kukuh tak reti masak haha* 
Padahal ramai je reti masak masa sekolah. Huahuahua
Skrg alhamdulillah dah pandai dah masak beberapa lauk lain. Ok lah suami tak pernah komplen n selera je dia makan. 

Budak ni kan.. Orang berurut dekat kerusi ni dia pun sibuk nak jugak tapi tak masukkan duit pun.. Dah awak tu kecik camne? Tapi dia ok je, asal dapat duduk mcm mak dia kat atas kerusi ni dah cukup memuaskan hati dia dah. 

Hari Sabtu bila entah pergi kerja pakai kurung bersolek bagai sebab tengahari nak pergi jemputan perkahwinan orang kampungku. Tak pernah pernah bersolek pergi kerja. Selalunya just sapu krim je, bedak pun tak pakai. Hahaha opis kecik je uolls, tak perlulah nak mekap bagai..

Ni lagi 1 perangai anak dara aku. Suke sangat pakai lipstik mak dia lepas tu mulut muncung muncung je takut lipstik hilang. Kuat berangan anak dara aku ni.

Anak bujang aku yang sangat suka makan aiskrim. Tapi tu lah habis tumpah tumpah kalau dia makan sendiri. Kita nak pegangkan pun tak bagi. Kalau mintak suap ke mulut kita dia akan bagi pastu siap buat mulut "nyumnyumnyum" ajar kita buat sekali mcm tu. Eeeee geram!

Cinta hati, cinta mati, nyawa, harta, kebahagiaan, kegembiraan. Oh aku sayang sangat anak anakku!

Mcm best kan buat gambar random mcm ni.. Hehehe

No comments:

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers