Followers

Wednesday 17 April 2013

Tok Ayah & Tok Mak

Seperti yang semua orang tahu (ye ke semua tahu), anak anak aku dijaga oleh mak aku sendiri bila aku keluar bekerja. Mak taklah muda sangat, tahun ni 54 tahun usianya. Tapi mak ok je nak jagakan anak anak aku. Masih kuat lagi setakat nak jaga superwoman n superhero tu.

Bila dah dijaga oleh atok mereka sendiri, maka dengan automatiknya anak anak aku sangat manje dengan atok mereka. Bila dekat rumah atok, walau aku ade depan mata, anak anak aku tetap nak dengan atok mereka. Amboiiii ini yang buat hati ibu sentap tak hingat ni. Sob sob sob

Seriously, memang anak anak aku manja dengan mak ayah aku. Paling manja dengan mak akulah kan. Kadang kadang bila tidur kat rumah mak, aku nak mandikan nak buaikan pun diorang tak nak. Bila atok mak dia buaikan atau nak mandikan, ok je. Kalau dekat rumah mmg tak lah kan, mana ada pilihan dekat rumah. Nak taknak, kena nak jugak sebab no choice..

Sekarang pulak pandai buat drama jerit jerit bila aku cium dia. Amboi punyalah kedekut nak kasi pipi dia tu sikit. Bukan luak pun kalau dicium. Tapi bila atok dia cium, ok je pulak siap lekatkan pipi dia tu.. Fineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee <------------ nampak tak e ada banyak tu

Buat pertama kalinya nak paparkan wajah atok atok kesayangan cucu cucu mereka.




Dah tu je.. Ok bye.

No comments:

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers